Meta description در وردپرس
نوشته شده توسط : عباسی


Meta description در وردپرس؛فراگیری تصویری تایپ کردن توضیحات متا در وردپرس


خب، در غایت به سراغ یادگرفتن متا دیسکریپشن در وردپرس برویم و ببینیم چطور   سئو سايت  بایستی متن توضیحات متای هر برگه را بنویسیم؟ انجام این عمل نیاز به یک پلاگین بهینه سازی دارااست. فعلا شایسته ترین پلاگین هایی که می‌توانند به شما امداد نمایند، یواست بهینه سازی (yoast سئو) و رنک مث (rank math سئو) می باشند. اعتنا فرمایید که‌این پلاگین ها هرمورد چند امکان دیگر هم برای سئو و بهینه سازی وبسایت شما دارا هستند و فقط به تایپ کردن توضیحات متا در وردپرس محدود نمی شوند. راجع‌به هر دو این پلاگین ها در مقاله ها دارای ارتباط به خودشان توضیحات جامعی ارائه کردیم.

در‌پی به طور تصویری با تایپ کردن توضیحات متا در پلاگین یوآست آشنا میشویم:

برای تایپ کردن توضیحات متا در وردپرس و با امداد پلاگین یوآست، به قسمت دستکاری برگه متبوع بروید، در انتهای کاغذ و در منو yoast، به پیکربندی اسنیپت وارد گردید:

 

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، کادری برای تایپ کردن توضیحات متا قرار داده گردیده. شما می بایست متن متبوع خویش را در آن بنویسید. اعتنا فرمائید که خط ذیل قاب، نشان دهنده کاراکترهای مورد نیاز برای لبریز شدن توضیحات متاست. بهتر میباشد متن را به اندازه ای بنویسید که‌این خط به رنگ قرمز‌رنگ درنیاید. در غایت هم برگه را ذخیره فرمایید.
فراگیری تایپ کردن توضیحات متا وردپرس با پلاگین رنک مث
وارد کاغذ متبوع گردید، به انتهای برگه رفته و در منو rank math، دکمه بازنویسی اسنیپت را گزینش نمایید.

 

حال در قاب اکران داده گردیده متن متبوع را وارد کرده، دکمه بستن ویرایشگر را بزنید و کاغذ را ذخیره فرمائید.


بدین شکل متن توضیحات متای وردپرس شما نوشته شد.
حرف انتها
بهینه سازی کردن توضیحات متا، بخشی از معنا بهینه سازی محتوا میباشد. در حالتی‌که با این زمینه شناخت ندارید، می توانید نوشته‌علمی بدون پول و ویدیویی seo محتوا در فرین آکادمی را ببینید. این نوشته‌ی علمی یاری متعددی در بهینه سازی کردن صفحه ها وبسایت به شما میکند.

درین مقاله تلاش کردم پس از توضیح چیستی توضیحات متا، طرز تایپ کردن آن و seo کردنش را به شما یادگرفتن دهم. در صورتی هنوز سوالی راجع‌به این مضمون‌ دارید، آن را در قسمت ایده ها بیان کنید. با آرزوی پیروزی.





:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: